نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2988
-
الف
+

«علی اوجی»: به ایفای نقش جدی علاقه مند شدم

«علی اوجی» بازیگر سریال «در حاشیه» از ایفای کرکترهای جدی استقبال کرد.

به گزارش آی فیلم 2،  علی اوجی بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران، دلیل قبول نقش جدی در سریال مرضیه را اینگونه تشریح می کند که فلم نامه و نقشی که به من پیشنهاد می‌شود مهم‌ترین اولویت من برای بازی در یک پروژه است و در قدم بعد کارگردان و عواملی که در پروژه همکاری دارند برایم بسیار مهم است و دلیل حضور در نقش جدی سریال «مرضیه» نیز همین موضوع بود.

وی ادامه افزود: فلم برداری این سریال حدود سه ماه به طول انجامید و برخلاف دیگر نقش هایم که کمیدی هستند در سریال «مرضیه» نقش جدی و پر فراز و نشیبی را ایفا می‌کنم.

اوجی گفت: علاوه بر جذابیت‌های کرکترم در سریال «مرضیه» که یک نقش جدی محسوب می‌شود، برای حضور در کنار عزیزانی مثل داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، ماه‌چهره خلیلی، آتیلا پسیانی، پژمان بازغی، امیرحسین صدیق، حسن زارعی، نیلوفر شهیدی، شیوا خسرومهر، مختار سائقی افتخار می کنم.

بازیگر سریال در حاشیه، در پیوند با بازخورد مردم از سریال «مرضیه» تصریح کرد: بازخورد‌های مخاطبان تا این لحظه بسیار عالی بوده است و  بازخورد‌های خوب و رضایت‌بخشی این روزها از این سریال تلویزیونی دریافت می‌کنم.

وی درباره فعالیت‌های خود در عرصه سینما به ویژه حضورش در فلم «روزی دو میلیون» اظهار داشت: فلم «روزی دو میلیون» به کارگردانی «مجید توکلی» و تهیه‌کنندگی «علی سرتیپی» از دیگر آثار سینمایی است که در آن به ایفای نقش نمی پردازم بلکه من در این فیلم سینمایی در سمت مجری طرح حضور یافته‌ام.

اوجی در مورد فلم سینمایی «روزی دو میلیون» ادامه داد: در حال حاضر حضور بازیگرانی چون نازنین بیاتی، احترام برومند، زهرا داود نژاد و شکیب شجره در این فلم قطعی شده است و به‌زودی فلم برداری آن در تهران آغاز می شود.

 علی اوجی در پیوند با عرصه موسیقی که تهیه‌کنندگی آن را در کارنامه خود دارد، اظهار داشت: برای تهیه آلبوم جدید با رضا یزدانی مصروف هستیم که قرار است به‌ زودی این آلبوم منتشر شود و به یاری خداوند بعد از ماه صفر کنسرت‌های تهران را برگزار خواهیم کرد.

میزان به نقل از علی اوجی نوشت: فلم «شهر قصه» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی «کیوان علی‌محمدی» را که موضوع اجتماعی، داستان جذاب و مخاطب پسندی را روایت می‌کند، آماده اکران دارم که اولین فلم مستقل کیوان علی‌محمدی نیز محسوب می‌شود.

«علی اوجی زاده» زاده ۱۷ حوت (اسفند) ۱۳۶۲ تهران ، بازیگر ، نویسنده و تهیه‌کننده موسیقی ایران می باشد. وی با نرگس محمدی در سال 1396 خورشیدی ازدواج کرد.

مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2، «نرگس محمدی» را با نقش آفرینی در سریال «ستایش» و همسر او «علی اوجی» را با نقش آفرینی در سریال «درحاشیه» می شناسند.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

ناگفته های «علی اوجی» از خاطرات تلخ زندگی اش/از سکته مغزی پدر تا سرطان گرفتن مادر و غرق شدن برادرش!

خواستگاری غیرمنتظره «علی اوجی» از بازیگر «ستایش»

گله گی «نرگس محمدی» از «علی اوجی» در برنامه «دورهمی»

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر